Lista

1. Namn jag lyssnar till: Kladdmaja

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är lite flummig.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är så trött jämt, att jag börjar bli gammal. Vill inte.

4. Detta är jag rädd för: Höjder!

5. Tre saker jag vill varje dag: Fisa, prata med salopons, röka (fast ändå inte)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Dricka Whiskey, äta pannkakor, kolla på fighting/action filmer à la Van Damme/Steven Seagal mfl.

7. Detta vill jag göra just nu: Festa, sova, dricka vin...good combo ;)

8. Bästa känslan: Det ni

9. Värsta känslan: Stress, illamående, bakfylleångest

10. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Humor, charm, utseende.

11. Är du kär just nu: Yeees :)

12. Jag vill gifta mig: Ja.

13. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa jorden runt, bli rik, få barn.

14. Min käraste ägodel: Little Ipod

15. Något jag vill ha i present: En ny racer-cykel.

16. Detta har jag på mig just nu: Mysbyxor (alltid hemma) och nån ful gammal bajsbrun t-shirt.

17. Favoritkläder: Oversize linnen/toppar, slitna jeans, ballerinaskor/sneakers

18. Favoritdjur: Katt

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
Roligast: Psykologi
Tråkigast: Fysik

23. Stjärntecken: Jungfru

24. En bok jag gillar: "Gömda" av Liza Marklund

25. En film jag gillar: Zoolander

27. Favoritdoft: Dolce & Gabbana Light blue

28. Detta äter jag gärna: Gröt, Sushi, godis, mackor

29. Dricker helst: Mineralvatten med smak! Är beroende

30. Favoritgodis: Chokladbollar :)

31. Hit vill jag gärna åka på semester:  Asien är nästa mål, Ibiza igen, Brasilien, Australien. Typ överallt.

32. Färg på mina ögon: Mellanbruna

33. Min längd: 174

34. Jag tror på: Att religion är onödigt och skapar mycket problem.

35. Jag spelar: på de där jävla trisslotterna. Dö Svenska spel.

36. Person jag beundrar: Min mamma

37. Så här bor jag: 53 kvm nära da centrum

38. Antal döda krukväxter i hemmet: 2 som ser för jävliga ut i köket. tur att jag fick lite nya när jag slutade på mitt gamla jobb.

39. Det här tänder mig: skön stil, blåa ögon och brunt hår.

40. Det här gör mig avtänd: spännbögar

41. Favoritfärg: Jag hade favoritfärger på lågstadiet.

42. Favoritcitat: Så länge jag andas hoppas jag.

44. Bästa present jag fått: en mobil kanske, som jag tappade på krogen 2 veckor senare.
45. Senast köpta skiva: Längesen, förmodligen en hed kandi eller nån ibiza skiva.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina handleder. De är smala. Ögonen är helt ok också :)

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mina kraftiga vader. De är tydligen en gåva från min döda farmor. Tack som fan att jag och min syster som är smal som en pinne ser ut som ryska kulstöterskor från knäna och nedåt.

48. Udda förmåga/egenskap: Kan nudda näsan med tungan, spiller vin över mig själv ca 10 gånger en festkväll.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en koala, de verkar ha ett rätt soft liv och ser för det mesta lite drogade ut.

50. Utmanade: Salopon och syster-yster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback