I brist på inspiration.

Känner mig ju jävligt underlägsen Malin just nu och i brist på inspiration till roliga inlägg så hittade jag en lista att fylla i. Here it goes

Hur många nycklar finns det i din nyckelknippa?
2
Vilken svordom använder du mest?
Jävlar
Äger du en iPod?
Ja, me like my little friend.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag är en linslus. Vet inte varför dock då jag alltid blir dålig på kort.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Octane, på femman igår. Var nog bland det sämsta jag sett. En riktig B-rulle om nån sekt.
 Har några av dina vänner barn?
Nej, nej, nej...sånt där håller inte vi på med.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Allt jag ville ha, en villa på Ibiza, och en jorden runt resa.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha. Ja.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig numera. Har ett förflutet som Oboy-addict.
När var senast någon stötte på dig?
Om man inte räknar pojkvännen så kanske ett par veckor sen...vet ej.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Berg och dalbanan.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
You never know.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ehhh. Ja. klart man gjorde, jag är inte amish.
Hur många syskon har du?
3
Äger du några band t-shirts?
Näe
När flög du senast?
ett och ett halvt år sedan :(
Läser du för skojs skull?
Ja, när jag hinner = inte nu.
Pratar du några andra språk?
Engelska och pytten franska och spanska.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Vill ha tatuering, ja. Men är för lat för att boka tid.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, de tjänar ju fortf mer så why not? ;)
Vad har du med dig in på bion?
Popcorn & M&M's
Vad har du för väder?
Det har varit sol. Nu är det mörkt.
Gillar du din boendesituation?
Ja. Men jag skulle vilja ha mer garderober.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Helst 8. Men det händer bara om jag är helt ledig.
Äter du frukost dagligen?
Ja, viktigaste och godaste målet på dagen!
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland. Dock tror jag att de är det, men jag behöver rätt mycket avkoppling för att kunna fungera.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Define trubbel.
Vilken är din favoritfrukt?
Mango
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
I wish I did.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja.
Vad var det senaste du åt?
Chokladbollar...mmmm
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Min farmor hette Teresia i andra namn tror jag.
Gillar du senap?
Jag har lärt mig.
Sover du på sida, mage eller rygg?
På sidan.
Vilken karaktär från en film eller tv-serie påminner mest om dig själv?
pass.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Näe. Det är en riktig skum sida tycker jag
Tycker du om att krama folk?
I really love.
Skulle du säga att du är trendig?
Njae... Inte direkt. Jag har försökt men tröttnat. Jag har varken råd eller lust att vara en "fashionista" haha
Äger du en digitalkamera?
Ja
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Oftast.

Kommentarer
Postat av: Malin

Denna ska jag sno när jag kommer hem idag! :) hehe min first list!
"Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Oftast."
Haha jag känner mig nästan träffad. Förutom.. att jag ringer aldrig - jag svarar bara inte när folk ringer till mig - har jag hört! :) Puss pluggmaja

Postat av: Therese

Malin: Haha. Du behöver inte känna dig träffad. Det är bara om någon säger att jag ringer dig ikväll och så ringer den ej. Ditt icke-svarande är ju lite charmigt. It's a part of you :)

2007-05-07 @ 10:05:46
URL: http://shakeit.blogg.se
Postat av: Julia

Jag tänker sno denna lista!

2007-05-13 @ 12:45:21
URL: http://valhund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback