Heaven

Nu är jag glad. Lyssnar på ny house (finally) och städar. Kanske inte låter så kul men det är betydligt roligare än vad jag sysslat med de senaste dagarna. Har pluggat. Har egentligen sjukt mycket att göra nu också. Nästa vecka har jag två prov och två inlämningsuppgifter. Men nu tänker jag bara njuta. Av en stund i min egen lilla värld.

Dagens värsta: Ben & Jerrys "Cookiedough" Är SLUT på ICA. "Phish food" fick duga som lunch. Men den är fan inte alls lika god. Fan vad jag är nyttig. Men jag har dock börjat träna regelbundet :) Min vikt är cp. Den studsar upp och ner som en studsboll. I morse hade jag gått ner 2 kilo. Me like. Det firade jag med glass. Typiskt mig. Undrar varför jag ej är smal. haha


Kommentarer
Postat av: the roze

men när ska jag få smaka den glassen då :-(((

Dagens hest: snelflika+snelglass=hestligheter

2007-03-09 @ 19:53:43
Postat av: Cissi

Vad glad att du ens har ben and jerrys på ica! Tyck synd om mig istället för dig ;)

Postat av: Therese

The roze: haha...den är så god att man inte vill dela. Men Jag kan bjuda dig nångång. Om du vill hänga ;)

Cissi: Haha...Ja, inser nu att jag kanske har lyxproblem. Men egentligen kan du vara glad att du inte har den på ica! För den är farlig. Speciellt om man egentligen vill gå ner i vikt :)

2007-03-09 @ 21:34:49
URL: http://shakeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback