Da list

Egentligen ogillar jag listor. Men jag känner att min blogg kanske är lite väl anonym. Får väl bjuda lite på mig själv :)
Jag utmanar Salopon att också göra detta.

6 roliga/konstiga sanningar om mig.

1. Jag måste anstränga mig för att gå rätt. Jag går lite inåt med fötterna om jag inte anstränger mig. Detta har lett till en ansträngd ganska konstig gång.

2. Jag är beroende av skönhetsprodukter. Hårprodukter, hudvård och smink. Älskar att prova nya saker. Använder bara en bråkdel av vad som står inne i badrummet men kan ändå inte göra mig av med det andra. Det får stå och se snyggt ut :)

3. Jag lider av tvångstankar. Inte så att jag är helt psycho men jag har mina små ritualer. Bla. är jag smått maniskt rädd för att det ska börja brinna. En bra period kollar jag bara spisplattorna och plattången. En sämre kan jag dra ur alla kontakter ur väggarna. Har läst att mobilladdare kan börja brinna :)

4. Jag är nog jordens klantigaste människa. Tappar/välter ut saker hela tiden. Har för bråttom helt enkelt.

5. Jag har blivit fotad för att vara på omslaget till en brittisk tidning. Det var för ett par år sen när jag jobbade på Ibiza. Bilderna hamnade aldrig på omslaget men det var kul att leka fotomodell för en dag. :)

6. Jag kan nudda näsan med tungan. Min tunga är inte onormalt lång men jag har övat in en teknik. Plus att min tunga är lite ormig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

**
jag har ett liv som medför att jag får många parfymer. Jag orkar inte lägga ut dem en och en på tradera så jag lottar ut dem till mina läsare.
¨¨
¨¨
¨¨

Postat av: Julia

Du är dum som inte utmanar mig.. sedan så kan jag också nudda näsan med tungan...dah.

2007-03-13 @ 18:24:25
URL: http://valhund.blogg.se
Postat av: Therese

Julia: Sen när har du kunnat det? Fine. Jag utmanar dig!!!

2007-03-14 @ 13:13:31
URL: http://shakeit.blogg.se
Postat av: Emelie

vad roligt att bli plåtad för en tidning :)

2007-04-25 @ 20:04:52
URL: http://emelieg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback