Vilken dag...

138346-8
                              Bild: La Redoute


Riktigt tråkig dag har jag haft. Inte ens varit utanför lägenheten. Ont i huvudet vilket troligtvis beror på att jag inte druckit kaffe idag pga att vi inte har någon mjölk hemma. Snabbkaffe utan mjölk = äckligt.

Väntar på att M ska komma hem, han skulle fixa med sig kaffe sa han. Har ju iofs kunnat gått ner till affären men varit för trött.

Piss dag verkligen. I morgon börjar jag iaf skolan igen. Skönt med lite struktur och lite grann att göra igen. Jag är inte van att vara ledig. Jag blir helt sego. Har bara suttit och kollat runt på nätet hela dan typ...hittade den här klänningen i La redoute katalogen. Synd bara att jag har köpförbud på typ några månader. Julen ruinerade mig. Tack kära csn som inte gav mig några pengar i december.

I helgen vill jag dricka vin med mina salopons.
I like.


Kommentarer
Postat av: Julia

Ta en banan, och va gla'.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback