Update

Update

Har inte skrivit på väldigt länge nu. Inte känt mig motiverad och inte haft någon bra inspiration.
en liten Update då?
Stressig men trevlig jul, lite pengar kvar, mycket trevlig nyårsafton. Pretty much sums it up.

Nytt år nytt liv. Jag ska bli nyttig. Jag ska sluta röka. Frågan är vad jag ska göra först. Vet att jag inte klarar av att fixa båda grejerna samtidigt. Försöker iaf lite med nyttigheten nu.

I går kväll bestämde jag att jag skulle gå upp och gå en morgonpromenad innan frukost. Lättare sagt än gjort kan jag säga. Fattar inte hur folk pallar vara så hurtiga. När jag vaknade tänkte jag bara "aldrig i helvete" Och jag är en sån frukostmänniska att det enda jag tänker på direkt när jag vaknar är att äta.
Så efter några timmars slappande vid datorn ska jag iaf ut på en promenad nu istället. Hundra timmar senare.

I morgon ska jag på ansiktsbehandling för första gången. Det ska bli spännande. Jag är i desperat behov av nya produkter till min häx-hud. Min hud och jag är verkligen inte vänner just nu.

Nu ska jag ut och gå.


Kommentarer
Postat av: Malin

Dom två roligaste sakerna idag;
1, du har uppdaterat din blogg. Finally, jag blev chockad när jag gick in här. Hänger ju här typ, varje dag? utan att något hänt
2, du har kommenterat i min blogg. Och äntligen fick jag vara "lile vän" hahaha you just made my evening! :)
Hoppas ölen va trevlig ikväll!!
Pussar

Postat av: Kelly

Jag har oxå bestämt mig för att vara nyttig. Dricka mer vatten, sluta röka, käka nyttigt...svårast e nog rökningen. Till vardags är det inget problem då jag aldrig varit en heltids-smoker. Men feströkandet...kommer inte gå! Men sålänge man håller sig till bara det så. Jag festar inte varje dag liksom :-)

2007-01-11 @ 17:07:37
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback