Me no want cancer, me just want to be brown

Idag har jag legat i en cancermaskin.
Det var länge sen nu.
Är lite skeptor till dem. känns läskigt.
Men vad göra när man är vit som en snögubbe?
Brun utan sol, eller som alla skriver "BUS", vilket jag för övrigt tyckte var skit töntigt förut för att jag trodde att det syftade på att man "busade sig brun"  typ fuskade. Ha ha. Lite efterblivet I know.
Men iaf. "BUS" Jag gör mina tappra försök då och då och visst det blir helt ok. Men LUKTEN.
Det funkar bara inte.
M har till och med gått och lagt sig i soffan och sovit en gång för att han inte klarade av att sova i samma rum som mig.
Och NEJ Dove´s luktar inte heller ok.
När man tar på den luktar man som en nyponros...well nästan iaf.
Men efter ca en timme luktar man som en hög med skit.
Så jag antar att tills det kommer en som inte luktar så får jag ligga i cancermaskinen


Kommentarer
Postat av: Mimi

Köpte Niveas kräm med bus i igår. Den är suverän - luktar inte illa heller :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback