En smula klantigt?

Jag är en dum flickvän. M var lite arg innan, med ett leende dock. Fast då hade han redan lyckats fixa det jag ställt till med. Jag äter nämligen ibland vid datorn. Och det vore väl kanske ok om det inte vore för att han har köpt en laptop som är som hans bebis. Den sover till och med bredvid honom ibland. på golvet då alltså :)
Anyway så var han lite putt för att tydligen hade en smula råkat hamna under bakåt knappen så den funkade inte. Trots att jag har varit väldigt försiktig när jag ätit vi datorn. Anyway så var det inget mer med det. Jag lovade att aldrig mer äta vid datorn. Nu är han ute med en kompis och jag sitter och skriver lite på bloggen då jag märker till min fasa att y-knappen knappt funkar. Det sitter något under den. SMULAN! Den är kvar, han sa ju att han fick ut den. Help. Aja. Y-knappen kanske inte är så viktig? Förlåt, förlåt. Hoppas det går att fixa. Vågar mig inte på att själv försöka fixa den. Jag kommer förmodligen bara ha sönder nåt.
Nu måste jag sova. Skola imorgon

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha!! vad kan jag säga?? när jag började läsa inlägget kunde jag hela tiden ana vart det skulle leda :)

Postat av: Malin

om det är något jag har lärt mig.. så är det att det finns alltid någon som betyder mer för ens kille än en själv. I rent kärleksvärde. Och det är prylar.. av olika slag.. en dator.. en röd ipod... en viktig kaffemaskin.. Men speciellt datorn. Datorn ÄR faktiskt en bebis.. Men det är okej ändå..

2007-01-18 @ 19:10:52
URL: http://fandonia.blogg.se
Postat av: M

malin du har så rätt :) me like pryls

2007-01-18 @ 19:22:33
Postat av: Malin

hehe.. of course I have.. :)

2007-01-19 @ 09:34:38
URL: http://fandonia.blogg.se
Postat av: Julia

Klantfia

2007-01-19 @ 20:48:30
URL: http://valhund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback