Hello, I´m fatso

Jag är så duktig.
Jag är så tjock.
Pommes frites i ugnen  + Therese = Klad men tjock Therese
Jag har gått upp 2 kilo från min normalvikt. Som ändå är över min "vad jag kan acceptera vikt"
Inte bra. Men men. Vi har verkligen inget hemma. Orkar ej gå ner till affe. Jag är lat.

Naturprovet idag gick åt helvete. Men det är ju han. Den där läraren. Så vad kan man förvänta sig?
Hans prov är svåra.

Matteprov i morgon. Men matte är faktiskt roligt. Borde dock plugga. men oj. Kom just på; Pommes fritesen...eller hur man nu skriver det...haha.

Måste hämta....brända brända.

Hejdå. Nu ska jag gå¨och bli ännu tjockare. Min mage är en deg.
Bye


Kommentarer
Postat av: Malin

jak e klad hest du uppdatera manga gång. Nääääää jag va inte bra på klad hest spr¨åket.. :Y sorry!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback