Handicabable

Det står still i min hjärna nu. Analys av ett grekiskt drama. Rövigt roligt. Det är fan sjukt svårt. Trodde jag hade lätt för at skriva men har tydligen glömt bort hur man gör. Eller skriva är lätt men grejer som peripeti och så vidare. Dear god, please help me. Boken är jätte roligt skriven också, som en dikt/sång. Typ 400 år före kristus i originalspråk. Vill ej, vill ej, vill ej. Jag vill festa. Fattar inte hur alla studenter har så mycket tid att festa hela tiden. Jag vill också. Men pallar inte att vara bakis och plugga.

Tur att M inte är hemma iaf. Så att jag får lite gjort. Eller hmmm...skulle nog få mer gjort om han hade varit hemma.

Sitter och dricker en energidryck och hoppas på att den ska bända upp mina ögon och få dem att sluta svida så mycket. By the way, måste energidrycker smaka som all jordens sötma combined in one drink. bläää.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej kära Shake-It! Hur står det till? Jag ska till skolan snart - har skolkat lite idag - men mååste dit nu. Majo katt me propeller!

Postat av: Malin

kLAD VALENTIN

2007-02-14 @ 11:00:41
URL: http://fandonia.blogg.se
Postat av: mama roze

krekiskt drama+mama+flika+hierna=vg

2007-02-15 @ 19:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback