Bla bla bla

Ja, jag vet, jag har typ världens roligaste blogg. Jag uppdaterar typ en gång en gång varannan vecka
och skriver aldrig om nåt coolt och poppis typ asos eller utvik. Well, jag lär ju inte direkt hamna på någon flashig blogg lista eller vinna något pris för min lilla blogg. Ärligt talat fattar jag faktiskt inte hur folk orkar uppdatera så mycket och komma på så mycket att skriva. Inte så att jag är alldeles för upptagen
och viktig. Jag orkar bara inte. Jag är lat. Måste plugga. Men vad gör jag? Sitter vid datorn som vanligt. Tänkte sätta mig och plugga direkt när jag kom hem vid tre men har fortf inte slagit upp böckerna, Först en "bloggrunda" på ca en timme. Måste alla uppdatera så mycket? Jag får psykbryt :) Sen har jag tittat på nya prison break som kom idag. I love. Fan vad bra det var. Nu sitter jag och bloggar och snart kommer M hem...Jag är nog fan världens slöaste. Nej nu måste jag väl....Matteboken ropar på mig

Kommentarer
Postat av: Malin

Min "Organziational behavior" ropar starkt på mig just nu. Jag håller för öronen och ögonen från denna helvetesbok och tittar på bloggar istället! :) Mina stackars ögon orkar inte med flera saker man ska lära sig av . USCH och FY . Det bästa är att jag har sysselsatt mig med bloggar så pass länge - och nu ska jag upp till mamma, måste skriva ut en massa skolpapper! Så nu HINNER Jag inte läsa - veeeeeey smaaat giiil! Puss my darling

Postat av: Malin

Gu va mycket gladare jag blev efter att jag pratat med dig! :) Ses imorgon! Puss

2007-02-08 @ 16:58:11
URL: http://fandonia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback