Stockholm

Igår var jag och Mr. sambo i Sthlm. Han tycker inte att det är jätte kul att kika i affärer så det blev inte så mycket shoppat. Köpte iaf dessa två. De är gigantiska och kommer räcka tills jag är pensionär, 750 ml närmare bestämt. Mycket nöjd blev jag.


Vidare gick vi på en restaurang på Söder som heter Kho pan-yang. Varit där en gång för längesen. Jätte mysig thai-restaurang med djungel känsla. Skrattade åt pojkvännen som tog en maträtt som det stod var "very hot". Han dog nästan stackaren. Svettades och flämtade. Då det faktiskt stod att den var very hot så fick jag faktiskt skratta hur mycket jag ville ansåg jag. Gav honom dock en del av min mat som "bara" var hot att "skölja ner" hans mat med.

Idag ska jag och mamma gå på boxersice. Vi kommer förmodligen dö båda två. Tänkte hinna ner en stund på stan innan och leta höstskor bland annat. För nu är det verkligen höst.

Todelooo




Kommentarer
Postat av: morzan

ja varför ska dom impa killarna?? very hot hihi
det är väl knappast för en oss men kanske för sig själva?? for the manhood?? (hemmagjort ord..)
ja jag dog nästan av boxen och tror inte jag törs göra om det..får nog hålla mig till yoga och annan tant gympa i stället
kram

2007-08-31 @ 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback