Trött.

Jag är så otroligt trött. Har varit intensivt sista tiden. Börjat på ett nytt extrajobb. Massa prov osv. Iaf steg jag upp vid 04.15 i morse! Ja det är sant. Jag satte mig och pluggade psykologi i ca 3,5 timmar. Provet gick dock bra så det var värt det. För övrigt är ju psykologi sjukt intressant. Sen var jag hemma en liten stund för att sedan åka till min kvällslektion i Svenska. Vi har nationellt prov imorgon och skulle gå igenom lite som man behövde veta. Så imorgon ska jag skriva uppsats i fem timmar! Fan jag vill ju gå på stan/shoppa/njuta av vädret. Bläsch. Snart är det iaf valborg! Årets roligaste dag :)

Jo, en sjukt irriterande grej. jag gjorde nåt  test om man var höger eller vänster-ögd. Jag var iaf högerhögd vilket jag anade. Det betyder även att jag är lite osmartare än alla vänsterögda. Men ända sen jag gjorde det där testet så tänker jag på att jag kollar mest med höger öga hela tiden. Ibland känner jag mig praktiskt taget blind på vänster öga. Som att det bara är ett bihang typ. Ok. makes no sense, konstiga tankar jag vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är länken till testet flika?
Flika+höger+öga=klad pony

2007-04-24 @ 20:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback