Myskväll med mig själv.

Är lite seg sen gårdagen. Men inte så bakis. Beror nog på att jag hållt igång hela dagen. Var nere och köpte lite mys till mig själv, bla Ben & Jerry´s cookiedough. De tog inte in den smaken förra gången, kollade varje gång jag var där, men nu så. I love it.

Har fortfarande på mig mitt Monkilinne, jag har bestämt mig för att min kroppshydda ska få bo i det nu. Det är så jävla skönt.

Funderar på om jag ska kolla på ett avsnitt av Lost, trots att det inte ens är bra längre. Men man måste ju kolla klart. Eller om jag ska kolla på en film. "Little miss sunshine" kanske. hmm... What to do? Ganska mysigt att vara hemma själv än så länge faktiskt. Man får bestämma helt själv :)

Puss och kram på er som läser!

Kommentarer
Postat av: Malin

Glader påsker på dig! :) Idag har jag suttit uppe och pluggat sen kl 12. Duktigt av mig va? Nu ska jag snart hem till mamma och äta påskmiddag. Mums! :) Robban ska ut ikväll så jag kan sympatitänka på dig att vi båda sitter själva mitt i natten! :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback