....

image21

Tredje dagen med mitt nya linne. Snuskigt? Ja, kanske. Men jag har aldrig påstått att jag är fräsch :) Såhär ska det verkligen kännas med ett nytt klädesplagg. True Love. Försökte få en till en bild på linnet på min heta(?) kropp. Men jag är inte så teknisk att jag fattar hur man ställer in självutlösare på kameran. Haha.

Har varit hos mamma och ätit påskmat idag. Det var trevligt och gott. Nu ska jag typ aldrig mer äta, åt så mycket och fan kom på att jag har ett påskägg i väskan. Hoppas jag glömmer bort det.

Jag, lillebror och mamma gick på en promenad efter maten, dock blåste det så mycket att vi var tvugna att gå hem. Vi hann i alla fall leka i en lekpark jag lekte i när jag gick på dagis. Gungade i en jätte rolig gunga och åkte en jätte stor rutschkana. Ok. Det låter som att jag är typ 7 år. haha. Men det var skit kul!

Ha en trevlig påskafton!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ditt linne är verkligen jättefint och jag ska nog köpa ett likadant tror jag. förlåt=) Du+jag= Klada tjocka tvillingar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback