Bla bla

Jaha. Sitter och ska skriva en uppsats om Bellman som ska vara inne i morgon. Skit verkligen skit. Vi fick välja mellan Linné och Bellman. Seriöst, tycker faktiskt det är lite taskigt. Kan verkligen inte tänka mig något tråkigare i hela världen typ. Gjorde högskoleprovet i går också. Är besviken på mig själv att det inte gick bättre. Känner mig som jordens ointelligentaste just nu. Såg förresten att jag kommer in på Samhällsvetarprogrammet på mitt gamla högskoleprovsresultat till och med. Måste dock ha Matte C. Jobbigt dock att jag tror att jag vill läsa psykologi nu. Kommer nog aldrig börja på universitet..haha.
Jaja. Jordens tråkigaste inlägg. Men det finns några som klagat på att jag aldrig uppdaterat. ;) Så Rosebud, this is for you :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, vi är faktiskt ganska lika på kortet jag lade upp :P Och ja, du borde uppdatera oftare =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback