Plugg

Nu är det dags att ta tag i allt plugg som jag inte orkat ta tag i.
Nästa vecka är en helvetesvecka. 3 prov och en inlämningsuppgift, fy. Varav ett prov är på en hel kurs. Jag är inte bra på flexkurser. Disciplin? Nej det har jag ej.  Nu har jag i alla fall tagit tag i det hela och sitter och pluggar företagsekonomi. Men jag börjar må konstigt Känner mig lite hängig och mår illa. Var så hungrig när jag kom hem från skolan att jag höll på att svimma. Lagade minnestronesoppa och åt en minibaguette till, men blev inte mätt typ. Sen efter det har jag mått illa, men jag kan inte äta, har ingen matlust. Hmm...hoppas jag inte håller på att få vinterkräksjukan eller nåt. Det har jag verkligen inte tid med.

By the way så köpte jag två jultriss idag. Jag vann inte ett öre. Jag har nog mest otur i världen.
Nej, back to my books.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha!! crazy triss-tant du är! Men vem vet, plötsligt händer det?! :) Lite info här bara; du får inte träffa mig imorgon om du kanske har vinterkräksjukan i kroppen! Bläääää! DONt smitt mej! haha! Nädå... men det skulle vara högst olägligt (precis som med diarre reklamen när han står i opera kön - finns det nån bra tid att få diarre.. eller kräksjuka?=)

Postat av: Malin

Mhmmm.. :) Jag skulle gärna ha lite amöba igen. Här i sverige finns så schyssta toaletter - så här kan jag spy och ...sk...ta haha :) Fasen 59 kg vore inte dumt igen :) Men näää... kräksjuka har man inte tid me fakitskt.

2006-11-29 @ 20:28:15
URL: http://fandonia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback