Fin

Fin

Vill ha en katt nu! Typ en Birma, de är fina, Men dyra :(

Har haft en ok dag, Gick i skolan till 14.40. Fick tillbaka Geografiprovet. G+, Fy fan vad dåligt. Men han rättar som en kratta, fattar ingenting av hans system. Frågade om mitt G+ inte kunde bli ett VG- istället då bara skrattade han lite. Hata geografi, hans prov är svåra.
Min "kompis" hade med sig en bärfis på sin väska som han slängde ner på golvet. Helt plötsligt låg den i min bok. Bläää. Kryp är äckliga. Borde inte bärfisarna ha dött nu by the way?

Festen i lördags var kul, vi kände typ inga men det blev roligt ändå. Full som en kastrull.
Kläckte en rätt dum kommentar om att jag har åldersnoja, inför en massa 27+:are. En del över 30. Bright. Fick en del konstiga blickar och skratt.

Nu ska jag väl ta tag i pluggandet. Kul kul.

Kommentarer
Postat av: Gilraen

Birmor är jättesöta!! :D En sådan vill jag med ha någon gång i livet.

Postat av: Malin

Hoho! Imorgon har jag tenta, grymt roligt. Jag borde sitta och pluggapluggaplugga nu.. ja det ska ajg faktiskt göra oxå!! :)

2006-11-21 @ 20:26:49
URL: http://fandonia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback