I really love

I really love

This I like. Hittade på H&M idag när jag egentligen skulle köpa jacka. Men för att jag var så dum och inte köpte den förra veckan så var den tjuvad. Fanns bara två stora storlekar kvar. Min jacka är så skruttig. Känner mig som en luffare i den. Men nu hittade jag ju iaf de här fina vantarna. Perfekta. Jag gillar att ha fingrarna fria :)
 
Fick MVG i företagsekonomi! så jäkla skönt. Hade Samhällsprov idag. Det var typ 11 sidor...Och jag hade inte pluggat så mycket som jag skulle behövt...trodde jag. Men det gick bra. kändes det som iaf. Imorgon har jag geografiprov, men jag ska vila lite innan jag börjar plugga. Måste sova. Gick upp klockan halv sex imorse och pluggade.

Btw så har vi fått en ny dator. En laptop. Den är rolig och fin. Fast jag är mesig och sätter i vanliga musen till. Fick ont i handleden när jag försökte mig på att glajda runt på den där musgrejen med fingret. Jag är en särring jag vet :)

Kommentarer
Postat av: Malin

hörru din jääkel :) De där hade jag tänkt å köpa. Hedda har dom i svart och jag tyckte dom verka asperfekta!! din lilla salopon!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback